چگونه چسب123 قطره ای را پاک کنیم ؟

ماده اصلی همه چسب های قطره ایی فوری مانند چسب۱۲۳سون و چسب123اینتکس(sevenوintex)، وغیره ” سیانواکریلات”می باشد که بدلیل خشک شدن سریع و مقاوم بودن آن امکان چسبیدن اشتباه وکنده نشدن آن بر روی دست یا سطوح دیگر امکان دارد. اما با دانستن حلال های متداول اینگونه چسب ها به راحتی جدا و پاک کنید . دراین مقاله پاک کردن چسب123 از پوست، شیشه،پلاستیک و بعضی سطوح دیگر گفته شده است.

پاک کردن چسب یک دو سه از روی دست

چسب 123 پاک کردن

اول از همه با دست چسب قطره ای را ازسطح پوست جدا کنید.اگر چسب فقط روی یک انگشت چسبیده است بگذارید تا کاملا خشک شود سپس با ناخن آن را بکنید . اگر چسب پایدار بود و احساس درد کردید از روش های دیگر استفاده کنید.

پاک کردن چسب123 چسب سون اینتکس

جدا کردن چسب با آب و صابون آب گرم به همراه صابون می تواند باندینگ چسب را کم کند تا به سادگی جدا شود .آب گرم داخل یک ظرف بریزید سپس ۱ قاشق غذاخوری پودر صابون داخل آن حل کنید و قسمت چسبی را به مدت ۳۰ الی ۶۰ ثانیه داخل آن قرار دهید . برای تاثیر بیشتر میتوان از محلول اسیدی آبلیمو در آب مخلوط کرد و سپس صابون را اضافه کرد.بعد از مدت گفته شده چسب را از سطح پوست به آرامی جدا کنید.

حلال چسب123

استفاده از حلال لاک( آستون)،مقداری از حلال لاک که حاوی آستون هست را روی چسب بریزید تا چسب شروع به نرم شدن کند سپس با آب و صابون شست و شوی دهید. با پنبه یا دستمال آستون را روی پوست نزنید زیرا باعث حساسیت پوستی می شود.آستون باعث حل شدن ”سیانواکریت” که ماده اصلی در چسب قطره ای123 است می شود.

فوری با روغن چسب یک دو سه پاک کردن

استقاده از کره،مقداری کره روی چسب بزنید و پوست را کامل به آن آغشته کنید تا چسب رها شود. در صورت نداشتن کره از روغن زیتون نیز می توان استفاده کرد.این روش برای پوست های حساس مناسب می باشد .

چسب یک دو سه پاک کننده کاریزشاپ از دست

استفاده از مایع لباسشویی،¼ لیوان مایع لباسشویی را با ۱ لیوان آب داغ ترکیب کرده و محل چسب را در آن قرار داده و سعی کنید از کناره ها آن را جدا کنید تا از بین رفتن چسب اینکار را ادامه دهید .

و اینتکس از بین بردن چسب123 سون

استفاده از نمک،۲قاشق غذاخوری نمک را روی چسب ریخته و مقدار کمی آب به آن اضافه کنید سپس به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه روی پوست را ماساژ دهید و آبکشی نمایید . خمیر حاصله از آب و نمک به دلیل خاصیت سایندگی میتواند چسب قطره ای یک دو سه را از بین ببرد .

از بن بردن چسب توسط استون 123

استفاده از وازلین،محل چسب خورده با آب و صابون شسته سپس وازلین روی آن زده سپس به مدت ۱ دقیقه آن را ماساژ دهید.در صورت از بین نرفتن ۱دقیقه دیگر اینکار را ادامه دهید.

از بین بردن با وازلین چسب سون یک دو سه چسب123 اینتکس

خمیر دندان،مقداری خمیردندان را روی انگشت زده سپس روی محل چسبی ماساژ دهید. به مدت چند دقیقه با اسفنج، مسواک یا پارچه درمنطقه مورد نظرسایش ایجاد کنید.خمیردندان به دلیل داشتن مواد ساینده میتواند باعث کنده شدن چسب شود.

پاک کردن چسب123 از سطوح مختلف

پاک کردن چسب فوری با صابون

پاک کردن با مایع ظرفشویی و آب، مقداری مایع ظرفشویی را با آب گرم ترکیب کنید و یک دستمال را توسط آن مرطوب سازید سپس به مدت چند ساعت روی محل مورد نظر بگذارید بماند. برای مرطوبت ماندن دستمال می توانید دور آن را با نایلون محفوظ کنید.بعد از چند ساعت چسب نرم شده است و می توانید آن را جدا کنید .

حلال چسب یک دو سه سون اینتکس ترکیه

پاک کردن چسب با لاک پاک کن،آستون های قوی موجود در بعضی از لاک پاک کن امکان ایجاد آسیب به بعضی از وسایل می شوندبنابراین از این روش با دقت استفاده نمایید.مقداری آستون را روی دستمال ریخته و روی سطح مورد نظر بمالید همچنین می توانید از مسواک نیز برای راحتی کار استفاده کنید .

از بین بردن چسب با آبلیمو یا الکل،مقداری آبلیمو یا الکل روی دستمال یا سطح چسب زده و بوسیله مسواک سطح مورد نظر را بسایید تا چسب آن از بین برود . برای سطوح حساس از این روش استفاده نمایید .

پاک کردن چسب123 با روغن چرب

استفاده از روغن ،این روش را روی سطوح بدون رنگ انجام دهید.مقداری روغن روی دستمال بزنید روی چسب پولیش کنید تا چسب آن کنده شود.

پاک کردن چسب123عوارض چسب 123 از بین بردن چسب 123 فروش عمده چسب 123 نحوه استفاده از چسب یک دو سه خطرات چسب 123

از بین بردن چسب قطره ای123 از روی پارچه، اول از همه لباس مورد نظر را با آب گرم و پودر لباسشویی بشورید.سپس یک پنبه فشرده را به لاک ناخن حاوی آستون آغشته کنید.پنبه را روی چسب بمالید سپس با دست یا چاقو چسب را بکنید.قبل از استفاده از آستون روی لباس رو قسمت کوچکی از آن تست کنید تا از مقاومت رنگ لباس به آستون اطمینان حاصل کنید،در صورت رنگ رفتگی از این روش استفاده نکنید .

پاک کردن چسب قطره ای از شیشه و پلاستیک

خراشیدن چسب 123

استفاده از چاقو ، بهترین وسیله برای از بین بردن چسب یک دو سه از شیشه و پلاستیک خراشیدن می باشد، نوک چاقو را زیر چسب فرو ببرید و کم کم چسب را جدا کنید،اگر موفق نشدید راههای بعدی را امتحان کنید .

کاریزشاپ پاک کردن چسب123 سون اینتکس

خیساندن چسب ،مقداری آب گرم را با مقداری مایع ظرفشویی مخلوط کنید.یک پارچه یا حوله را در آن خیس کنید سپس روی محل چسبی بگذارید و به مدت چند ساعت بگذارید بماند. سپس چسب را بخراشید.

خطرات چسب 123 الکل حلال چسب 123

استفاده از الکل،حواستان به این نکته باشد که الکل به بعضی از سطوح پلاستیکی آسیب می زند، دستمال را به الکل آغشته کرده و روی چسب بزنید تا چسب نرم شود سپس آن را جدا کنید.

آگوست 27, 2020
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.