چرا سینک اخوان انتخاب کنیم

می دانیم که امروزه توجه اکثر افراد بر دکوراسیون و وسایل آشپزخانه ها جلب می شود. پس باید برای هر چه زیباتر دیده شدن آن، از وسایل شکیل و زیبا استفاده کنیم. یکی از این وسایل که درواقع تمیزی یک آشپزخانه را به رخ می کشد، سینک ظرفشویی است که در سه نوع تو کار، رو کار و زیر کابینتی در اختیارتان قرار دارد، اخوان تمامی ویژگی های یک سینک مرغوب را با خود به همراه دارد.

وقتی از ویژگی های منحصر به فرد سینک اخوان صحبت می کنیم، منظورمان دوام بالا، کیفیت بی نظیر و همچنین رعایت پارامترهای مرتبط با مسائل بهداشتی است. جالب است بدانید که جنس سینک های از استینلس استیل ۳۰۴ است که تنوعی بیش از ۷۰۰ مدل در خانواده های باکسی، صنعتی، فانتزی ومعمولی … میباشد.

انواع سینک و تنوع در نصب آن
نصب سینک اخوان به سه روش گوناگون و بر اساس نیاز افراد و شرایط آشپزخانه انجام می شود. این روش ها شامل موارد زیر است:

· توکار

· روکار

· زیر کار

از سوی دیگه باید بدانید که اخوان سینک دارای (خانواده) مختلف است. این نمونه ها هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند که می توانند نیازهای گوناگون و سلایق متنوع مشتریان را برطرف نمایند.

· باکسی:

این نوع دارای ضخامت ورق ۱ و ۱.۱ ML است و عمق لگن ۲۰ CM. دارد متناسب آشپرخانه های برند میبلشد که بیشترین توجه را به خود اختصاص داده

· فانتزی:

دارای ضخامت ورق ۰.۸ ML بوده و با عمق لگن ۱۶.۲ / ۲۰ الی ۲۴ CM. این امکان را به شما می دهد تا متناسب نیازتان انتخاب خود را انجام دهید.

· نیمه فانتزی:

دارای ضخامت ورق ۰.۶ ML با عمق لگن ۱۳.۵ CM. است و متناسب آشپرخانه های محل کار است.

· معمولی:

شرکت توسعه بلزرگانی اخوان ار سال ۱۳۴۸ در صنعت لوازم خانگی با تولید سینک معمولی فعالیت خود را آغاز نموده و این نوع سینک دارای ضخامت ورق ۰.۴ ML با عمق لگن ۱۳.۵ CM. میباشد .

· صنعتی:

و در نهایت هم سینک صنعتی است که دارای ضخامت ورق ۱ و ۱.۱ ML با عمق لگن ۲۴ CM. بوده و عموما در فضاهایی غیر از فضاهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

با ویژگی های سینک اخوان آشنا شوید
از ویژگی های سینک آشپزخانه اخوان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- مقاومت بالا در برابر خط و خش:
سینک های بی کیفیت با کذر زمان زیبایی و براقیت اولیه خود را از دست می دهند که موجب می شود تا هزینه ای را برای تعمیر یا تعویض آن ها متقبل شویم. خوشبختانه گروه صنعتی اخوان کیفیت سینک های ظرفشویی خود را بالا برده که موجب شده تا در برابر خط و خش مقاوم باشد. جنس سینک های ظرفشویی اخوان از استیل ضد خش است که البته درخشش بالا و چشم نوازی نیز دارد. استیل ضد خش اخوان زنگ نمی زند و به راحتی تمیز می شود. استیل ضد خشی که اخوان آن را در محصولات خود به کار میبرد، بسیار با کیفیت است و طرفداران خاص خود را دارد.

۲-لکه پذیر نبودن:
یکی از متداول ترین دغدغه افراد در آشپزخانه، وجود لکه در سینک ظرفشویی است که البته از بی کیفیت بودن جنس آن نشات می گیرد. به شما این اطمینان را می دهیم که سینک های اخوان با یک شست و شوی ساده تمیز شده و هیچ گونه لکه ای بر روی آن باقی نمی ماند.

۳-براق و با دوام بودن:
این نوع سینک ظرفشویی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالایی که دارد، در اثر استفاده طولانی مدت براقیت خود را از دست نمی دهد و همانند روز اول جلا بخش است.

۴-تغییر رنگ نمی دهد:
از دیگر ویژگی های منحصر به فرد سینک ظرفشویی اخوان، عدم تغییر رنگ در اثر درجه حرارت بسیار بالا و با درجه حرارت بسیار پایین، است. نکته ای که در تهیه سینک ظرفشویی حائز اهمیت است این است که جنس آن باید بسیار مقاوم و کارآمد باشد. زیرا که در معرض تغییر دمای مداوم قرار دارد و ممکن است در دراز مدت تغییر رنگ دهد.

۵-قالب استاندارد و مصرفی:
قالب های سینک اخوان استاندارد و همین امر موجب می شود تا با قرار گیری درست آن بر روی کابینت و استفاده ان در دراز مدت، جرمی در اطراف آن بوجود نیاید.

۶-عمیق بودن لگن های:
از دیگر ویژگی های سینک ظرفشویی اخوان که آن را از دیگر برند ها متمایز می سازد، عمق سینک ظرفشویی اخوان است. از مزایای عمیق بودن سینک ظرفشویی این است که در هنگام کار کردن، هیچ آبی بر روی شما نمی ریزد، راحتتر می توان با آن ها کار کرد.

۷-تعدد و تنوع در تعداد لنگه ها:
سینک های ظرفشویی اخوان در سه نوع تک لنگه، دو لنگه و سه لنگه در اختیارتان قرار دارد. اخوان متناسب با فضایی که دارید، سینک شما را طراحی کرده است. بدین صورت که اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، میتوانید از تک لنگه استفاده کنید. سینک دو لنگه مناسب فضاهای متوسط و بزرگ است و نیاز های شما را رفع می کند. تفاوت بین سینک ظرفشویی دو لنگه و سه لنگه اخوان در این است که در سینک سه لنگه علاوه بر دو لنگه بزرگ، یک لنگه کوچک در وسط قرار دارد.

لازم است بدانید محصولات این برند در فروشگاه مرکزی اخوان با بهترین شرایط به فروش می رسد و شما می توانید با حضور در سایت https://www.akhavanjam.ir به راحتی هم محصولات متنوع این کارخانه را مشاهده کنید و هم با مقایسه آنها بهترین را انتخاب کرده و سفارش دهید. این محصولات در سایت اخوان جم دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می باشند. گروه اخوان همواره در تلاش است تا با تولید و عرضه محصولات مرغوب، رضایت مشتریان خود را جلب کند.

آگوست 27, 2020
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.